Problemer med verifikation af rodcertifikater i Netscape 7.02

Hej,

Jeg har et problem med verifikation af rodcertifikater i Netscape,
fx. er der problemer med TDC OCES CA

"Could not verify this certificate for unknown reasons."

Det er lidt noget hø, for så bliver er min personlige signatur heller ikke 'verified' - og jeg kan dermed heller ikke sende signerede e-mails :-(

Nogle gange sker der det at certifikaterne så alligevel pludseligt er verificerede - spookey!
Dette sker tilsyneladende når jeg besøger en krypteret hjemme-side, men det virker noget besynderligt, at man skal besøge en krypteret hjemme-side før jeg kan signere en e-mail....

Jeg har forsøgt under Preferences -> Validation at sætte OCSP verifikation - dog ikke det tredie, da jeg ikke kender 'Service URL:'

Er der nogen andre der har prøvet noget lignende eller ved hvad jeg skal gøre for at få 'skidtet' til at virke korrekt?

Med venlig hilsen
Egon Andersen