Re: [SIGNATUR] Bestilling af TDC-signatur

Mark Gjøl wrote:
Nu har jeg hele to gange forsøgt at få mig en digital signatur fra TDC. Jeg har fået tilsendt et fint brev med en pinkode, er gået ind på siden som de henviser til i tilsendt mail og har skrevet ting ind. Den har så genereret et stk. certifikat, og har derefter informeret mig om at certifikatet allerede eksisterer. Jeg bruger mozilla under linux og er efterhånden en smule irriteret. Nogen foreslag?

Nåja, jeg har selvf. valgt flex signatur.

Nå, Jeg FIK certifikatet selvom TDC's maskiner proklamerede at der var gået noget galt. Nu sidder jeg og prøver at signere med det. Det kan jeg ikke. Jeg kan ikke få mozilla til det. Så vil jeg exportere skidtet, så jeg kan bruge det i mutt i stedet. Det kan jeg så heller ikke... Unknown error. Dammit! Nogen forslag?

-"Hvilken version af windows bruger du?"
-"Linux"

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?