Bestilling af TDC-signatur

Nu har jeg hele to gange forsøgt at få mig en digital signatur fra TDC. Jeg har fået tilsendt et fint brev med en pinkode, er gået ind på siden som de henviser til i tilsendt mail og har skrevet ting ind. Den har så genereret et stk. certifikat, og har derefter informeret mig om at certifikatet allerede eksisterer. Jeg bruger mozilla under linux og er efterhånden en smule irriteret. Nogen foreslag?

Nåja, jeg har selvf. valgt flex signatur.

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?