Re: [PROGRAMMERING] query cpr registeret

Hej Lars,

Vi har en Perl implementation til samme. Protokollen ret vel defineret i de korrekte dokumenter, lidt kedelig læsning, men brugbart. Vi har længe tænkt på at open source løsningen, da den som sådan ikke indeholder noget som er specielt for os. Implementationen vil ihvertfald kunne benyttes på Linux og evt. bare som reference implementation.

Jeg prøver lige at høre om det er noget jeg må gå videre med,

jonasbn

Sent from my iPad

On 18/05/2011, at 20.17, Lars Riisgaard Ribe <sslug@sslug> wrote:

> Hej sslug-prog'ere
> Jeg er ved at lave noget kode, der gerne skal validere en kunde op mod CPR-registeret og hente folkeregisteradresse. CPR-registeret tilbyder en service til dette, nemlig CPR Direkte" til program-til-program kommunikation. Jeg har dog sjældent mødt en så ringe beskrivelse af et produkt til ca. 5000,- kr + 500 om måneden... Man kan downloade et Windows program, og så står der svagt noget om, hvilke felter, der kommer ud, men ikke noget om, hvilken protokol, der tales (XML, binær, andet?)
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]