Re: [PROGRAMMERING] [BASH] parameter expansion

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Problemet er at hvis $EXCL indeholder en ', så vil bash prøve at
> escape den hvorefter den fortolker hele strengen. Det vil sige at du
> sætter nogle plinger, bash beskytter dem hvorefter bash fortolker
> resultatet (fjerner det yderste lag beskyttelse). Løsningen er
> tilsyneladende at indføre et ekstra lag fortolkning:

Jeg tror jeg forstår problemet, men jeg ved ikke rigtigt om jeg magter
at forklare det. Jeg prøver måske lige i aften.

--
 http://peter.makholm.net/ |                         Wisdom has two parts:
     sslug@sslug     |                   1) having a lot to say, and