SV: [PROGRAMMERING] php og classes

pt. er det php4.

Hvilket bringer mig til det næste spørgsmål:
Er php5 god? og er der kompatabilitetsproblemer mellem php4 eller er det "bare" at installere den nyeste version.

Det er mit indtryk at php5 er kommet rigtigt godt med på oop-vognen, men jeg har ikke fået set rigtigt på deres zend-engine. Har I nogen tanker om det?

mvh
morten