php og classes

hej

Er der nogen af jer PHP guruer der kan fortælle mig hvordan man henter '$this'-klasse navn?

Sagt på en anden måde:

<?php

class MyBaseClass

{

function ClassName() { print "This object is an instance of " . $CLASSNAME; }

}

class MyClass extends MyBaseClass

{

                      function MyClass() { // constructor stuff }

}

MC = new MyClass;

MC->ClassName();

?>

hvor $CLASSNAME så skulle være strengen 'MyClass'.

Jeg har fundet ud at jeg mangler overblik over hvilke klasser der extender hvad og hvor de forskellige elementer af mine html sider kommer fra. Og så kunne det være rart med et debug option til når man vender tilbage til sin kode efter et stykke tid.

Regards

Morten Bo Nielsen

Topsil Semiconductor Materials A/S

Linderupvej 4