Re: [PROGRAMMERING] hysterese?

Peter Makholm wrote:
Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

Ovenstående kode er for en Schmitt-trigger (så vidt jeg kan se)
Lige præcis. Og det er jeg ikke så glad for at benytte en
Schimtt-trigger. Det man kan sige er at den har kun en 1-bit
hukummelse.

Der er beskrivelser og demostartioner af en del forskellige hystereser på http://euclid.ucc.ie/hysteresis/

Ja den har jeg også fundet, og den har nok også hvad jeg skal bruge, men den er lidt mere matematisk-fysisk videnskabeligt i sin tilgang end hvad jeg umiddelbar holder af. Nå der er vel ikke andet for end at dykke ned i det.

PEA