Re: [PROGRAMMERING] Sti til Fonte i Stylesheet

Jesper Thorup Nielsen skrev:

> Jeg har læst at det er muligt at have ttf fonte installeret direkte
> på en webserver og så angive stien direkte i css filen.

Det lyder lidt suspekt.

> Hvis man så anvender gratis fonte så er man mere sikker på hvordan
> siderne vises i webbrowseren.

Også når folk bruger en browser der ikke bruger TTF-skriftsnit?

> Men jeg kan ikke finde en beskrivelse af hvordan man gør, er der
> nogle der kan hjælpe?

Jeg er bange for at det ikke er her du skal lede efter svar.  Det
lyder ikke som et programmeringsspørgsmål.
»dk.edb.internet.webdesign« er nok er bedre sted at spørge.

God fornøjelse,

Jacob
--
»Hvad giver man manden der har alt?«
»Et gavekort til et opmagasineringsfirma?«