[PHP] webside gennereret p å basis af lokal pr æferencefil ?

Hej Progammering NG
Jeg har pt. en lokal xhtml-side med ca. 140 iframes. Dem jeg ikke er interesseret i, har jeg fjernet ved at kommentere dem ud.
Et par af mine venner benytter samme side og har tilsvarende selv sørget for kun at få vist de iframes, der er af interesse for dem personligt.

Nu kunne jeg godt tænke mig at have siden liggende hos min web-host, der understøtter PHP, så jeg kan tilgå den fra hvor som helst.
-Men hvordan laver jeg den personlige udvælgelse (da jeg antager det vil være idioti at gennerere alle 140 iframes og så undlade at vise nogle af dem)?
Jeg kunne godt tænke mig at man kunne lave en slags conf.- eller pref.-fil som brugeren kunne have med sig (USB-pen el.lign.) eller henvise til (lokal fil eller på www)

Nogle hints? jeg er helt grøn udi den slags her. :)

--
Med venlig hilsen
/Zmit/