igang med elisp

Hejsa

Jeg bruger en emacs-mode som godt kunne trænge til lidt bugfixes og udvikling. Særligt er indentionen og highlightningen fejlbehæftet. Udvikleren virker ikke særligt interesseret i at arbejde videre på den, så jeg vil forsøge mig selv.

Jeg har kikket på http://www.gnu.org/software/emacs/elisp-manual/html_mono/elisp.html hvilket jo er udemærket. Jeg har bare umådeligt svært ved at få hul på det. Har kunnet identificere nogle funktioner og fundet dem i referencemanualen, men overblikket er der ikke.

Derfor: Er der nogen som kender en tutorial som retter sig mod opbygning af modes, og som tager mig lidt i hånden i starten?

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk      | quartet:      http://www.anagrammer.dk