Re: [NYHEDER] Suse SLED11

Jim Oksvold skrev:

> Hva koster den?

9 euro for 3 måneders abb. på papirudgaven af Linux Magazine:

Du kan starte det med juni-abb.

Fri testversion fra Martins link:

http://www.novell.com/products/desktop/eval.html

med 60 + 60 dages support og opdateringer.

47 euro for et års opdateringer og support:
http://www.novell.com/products/desktop/pricing_euro.html

fra $349.00 p.a. for Server Edition:
http://www.novell.com/products/server/howtobuy.html

Jeg har ikke den fjerneste anelse om, hvad du får for pengene ud over
adgang til support, så for at være sikker på dog at få noget, har jeg
valgt at ofre 9 euro på Linux Magazine - det er mange år siden jeg sidst
holdt det.