Re: [NYHEDER] Vejledning om open source licenser

Steen Jensen wrote:
> Et lille skridt fremad
>
> http://www.itst.dk/arkitektur-og-standarder/publikationer/softwarepublikationer/Retlige-forhold-ved-open-source
>
> Retlige forhold ved open source
>

> Vejledning for offentlige myndigheder ved anskaffelse og brug af open
> source-software
> Retlige forhold vedrørende anskaffelse og brug af open source-software

De der læser sslug-itpolitik husker måske at SSLUG i foråret indsendte et
høringssvar vedr. denne vejledning. ITTS skrev tilbage den anden dag og
takkede for det og sagde at de fleste input var blevet imødekommet, jeg har
dog endnu ikke fået kigget på det endelige resultat.