Re: [NYHEDER] DR indfører åben standard

On Mon, 07 Jan 2008 12:40:08 +0100, Steen Jensen <sslug@sslug>
wrote:
> DR indfører omsider åben standard
> Danmarks Radio indfører en anelse forsinket en ny, åben standard, så
> også brugere af Mac og Linux får den optimale kvalitet på web-tv.

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=34193?utm_source=comon-mid_newsletter&utm_medium=newsletters

jeg har været betatester på det og kan kun sige at det virker rigtigt
godt og kvaliteten
er rigtig flot og uden hakker (vi får se hvordan det bliver når mange
bruger det samtidigt.
Jeg har benyttet VLC som klient da det var den eneste klient jeg kunne få
til at køre
rtsp i TCP mode direkte. Så vidt jeg ved, så bliver det dog muligt at
bruge andre
klienter så snart at systemet bliver offentliggjort.

--
Kim Schulz

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]