Re: [NYHEDER] Lenovo med præinstalleret SLED klar til bestilling

Martin Schlander wrote:
> For nogle måneder siden annonceredes det at Lenovo ville sælge nogle
> modeller med præinstalleret SUSE Linux Enterprise Desktop 10. Nu kan de
> bestilles (I USA i hvert fald, så vidt jeg forstår er det meningen at de
> skal være tilrådighed overalt.)

Jørgen Kristensen har gjort mig opmærksom på at de annonceres officielt i
Sverige i morgen:
http://linuxworld.idg.se/2.1014/1.140336
(Bemærk at artiklen siger: "..Sverige och Norden..", så måske..)

Der går dog endnu en måneds tid eller mere før de kan leveres.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]