Re: Sæt trådløst netværk i dit kamera

Der skrives igen om Eye-Fi på http://ing.dk/artikel/83766

> I følge http://www.eye.fi/news.htm kommer
>
> "The solutions also [....] with full driver support for [....]
> Linux-based designs." (min redigering)

Oplysningen er flyttet til
http://www.eye.fi/news/2007/09/24/atheros-rocm-technology-teams-with-eye-fi-to-unleash-the-future-of-wireless-photo-sharing/

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-01-01, 17:38 CET [an error occurred while processing this directive]