Re: [NYHEDER] openSUSE 10.3 udgivet

> søg på

>Jeg tror egentlig at min 64 bit suse10.2 maskine også kørte 64 bit
>Firefox som default. Flash virkede ikke og pdf-filer åbnede i separat
>vindue indtil jeg installerede nspluginwrapper, som ikke var
>indstalleret fra start.
>
>Jeg kan ikke huske om jeg der var nødt til at bruge din
>kommandoliniekommando, eller om det var nok at Yaste.
>
>Om det er nspluginwrapper der får Java sunplugin
>til at virke ved jeg ikke.

Som jeg forstod det første indlæg, og spurgte til hvordan du havde
gjort, var at du havde fået 64 bit Firefox til at køre med
java/netbank.
Jeg har fra startinstallation brugt 32 bit udgaven, og sammen med java
1.6.0.
Jeg kender ikke den der BEC-netbank, men her virker det med både
Lån&Spar og Alm.Brand bankernes netbanksystem.

mvh Mogens Jæger

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]