Re: [NYHEDER] openSUSE 10.3 udgivet

Martin Schlander skrev:

> Jeg har droppet det fordi:
> - det er min fornemmelse at mange syntes at guiden virkede for skræmmende og
> stor til at de rent faktisk gad læse den.
> - folk der kører 64bit på en desktop (herunder mig selv) forventes at have
> styr på hvad de laver og holde af problemer.
> - det er blevet mere bøvlet end tidligere med 64-bit firefox som standard,
> hvilket ville gøre appendixet lidt kryptisk

> Det problem du havde med nspluginwrapper er ikke et generelt problem.
> Normalt virker flash og andre netscape-plugins uden problemer med
> nspluginwrapper ud af æsken på 64-bit openSUSE 10.3.

> [...]
Jeg tror egentlig at min 64 bit suse10.2 maskine også kørte 64 bit
Firefox som default. Flash virkede ikke og pdf-filer åbnede i separat
vindue indtil jeg installerede nspluginwrapper, som ikke var
indstalleret fra start.

Jeg kan ikke huske om jeg der var nødt til at bruge din
kommandoliniekommando, eller om det var nok at Yaste.

Om det er nspluginwrapper der får Java sunplugin
til at virke ved jeg ikke.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]