Re: [NYHEDER] Russerne får Linux fra første klasse

Steen Eugen Poulsen wrote:
> Hvorfor overhovedet vælge mellem Linux og Windows?
>
> Du smider Windows på alle maskinerne færdig arbejde.
>
> En ekstra maskine, lidt gratis software, engang imellem er folk tossede
> med deres OS krig.

Engang imellem kan folk godt lide at tro at Windows-bashing alene handler
om "mit OS er bare bedre end dit OS", men det handler som regel om noget
mere end hvad der umiddelbart er praktisk og belejligt på kort sigt.

Nogle er ikke så begejstrede for monopoler, går ind for åbne standarder, fri
konkurrence på lige vilkår, at brugeren og ikke andre skal have kontrol
over sin computer o.l., alle ting som er vanskelige at forene med MS
Windows.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]