Re: [NYHEDER] GPL-retssag under opsejling i USA

Steen Jensen skrev:
> Fra juridisk hold hører jeg ofte, at der ikke foreligger nogen domme
> omkring GPL/OpenSource, og at det netop er en af årsagerne til mistro
> fra erhvervslivets side. Så det vil måske være rart med et par domme, så
> der kan komme en juridisk praksis.

Du kan altså ikke engang i USA få lov til at gennemføre en retsag når
den du sagsøger starter med at sige. "JEG ER SKYLDIG".

Så slutter festen og så kommer der ikke mere ud af den sag.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]