Re: [NYHEDER] GPL-retssag under opsejling i USA

Steen Eugen Poulsen wrote:

> Historien er allerede slut, firmaet har ingen planer om at benægte at de
> har begået nogle fejl og de skal rettes, så det kommer aldrig for retten.

Ifølge artiklen på linket som jeg postede ser det ud til at Software Freedom
Law Center vil statuere et eksempel - så folk ikke skal tro at man bare kan
bryde GPL indtil man bliver opdaget og eneste straf så er at bringe
forholdet i orden.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]