Re: [NYHEDER] Lidt godt og blandet

[...]
> Det er ganske klart, at vi er uenige om, hvem der bedst regerer landet,
> men vi er vist enige om, at borgerne skal have frit valg.
Ja, jeg er enig med dig i at, vi er uenige ;-) og jeg er også enig med dig
om det frie valg.
Men det er det der er så dejligt ved demokrati, at vi alle kan have hver
vores mening.

/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]