Re: [NYHEDER] Lidt godt og blandet

USA -

Vi
>Det drejer sig ikke om promiller, men om habilitet.
>

>/jan

Den egentlige grund til at han afhændede aktierne, var vel så også
mere for at lukke 'hullet', efter han havde tilbagebetalt de 82.408 kr
han havde modtaget i hektarstøtte på et tvivlsomt grundlag i 2001, og
de 124.600 kr han gav afkald på i 2002.

mvh Mogens Jæger

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]