Re: [NYHEDER] Lidt godt og blandet

Steen Jensen wrote:

> herre jemini, manden ejer for 127.000 kr i kursværdi i MS ovre i USA -
> formoder jeg), og så mener du, han har et habilitetsproblem.
Ja!

> For at have et habilitetsproblem skal hans handlinger direkte give sig
> udslag i aktiekursen på Microsofts aktier!
Nej!

> Statens anvendelse af IT er i forvejen så meget MS, som det blive kan.
Lad os få lavet om på det!

> Som nævnt blev statens økonomistyring omlagt til MS under den tidligere
> regering, der fravalgte et dansk system.
Det var på det tidspunkt, et dansk system, Navision tror jeg det hed. Senere
opkøbt af MS.

> Når man kører på MS
> økonomisystem, er der en naturlig sammenhæng med MS officepakke, og en
> sådan eksisterede der altså ikke noget reelt alternativ til i sin tid.
>
> Læg lige mærke til, at Thor Pedersen som den første har bedt om, at vi
> får at vide, hvad det offentlige egentlig bruger på edb/it!
Efter pres!

> Jeg har noteret mig, at du mener, at samtlige borgerlige politikere
> fortier sandheden, og at de derfor har et habilitetsproblem.
vi har vel alle lov at fordreje tingene, jeg ligesom dig!

> Kan du huske, da både Lykketoft og Nyrup (som ministre) havde julelys i
> øjnene, da de hver for sig havde besøg af Bill Gates?
Nej, men jeg husker at den nuværende borgelige regering blæste det VOLDSOMT
op, da den nuværende statsminister, fik besøg at HillBillyBoy(aka bill
gates). Det faldt vist sammen med noget om åbne standarder.

> Det var samme
> regering, der valgte statens økonomisystem.
navision hed det.

/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]