Re: [NYHEDER] Lidt godt og blandet

Steen Jensen wrote:

> Hvor stor en promille udgør de af hans formue?
Hvis du ved det er promiller, hvorfor siger du det så ikke.
Jeg kunne ikke forstille mig andet end det er dele, feks. 1/4 feller 1/3, af
hans formue.

Desuden drejer det sig mest om habilitet og resten om størrelsen af hans
formue, men det kan du vel undersøge, hvad den er helt nøjagtigt.

/jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]