Re: [NYHEDER] Thor P's invistering i MS

On Thu, 20 Sep 2007 10:11:28 +0200, Steen Jensen <sslug@sslug>
wrote:

> Der står de steder, hvor jeg har læst om det, at han har  en beholdning
> på kr 127.000,- Har du andre oplysninger?

jeg læste det som at han det ene år invisterede 107.000kr og så det
næste
år invisterede yderligere 127.000kr. Nok bare mig som har misforstået
hvad
der stod

> Vi skal lige sammenligne det med det, der står i artiklen:

> Definer venligst større.

Pas. Netop derfor jeg mener der burde vendes om på hvem der påvirker
hvem.

--
Kim Schulz

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]