Re: [NYHEDER] Her fortæller MS, at afgørelsen var et ja???

Rune T. Sørensen wrote:

> [...]

Julemanden længe leve.

> De har sagt god for at den kan gå videre i standatiserings processen.

Øhhh, de har sagt nej. Men hvis og såfremt, det lykkedes at tage højde for
kommentarerne så det bliver til en åben standard, har ja/nej-stemmerne med
forbehold, ret til at ændre dem til et ubetinget ja.
hvis det ikke bliver ændret jvf. kommentarene, bliver OOXML, ikke til en
åben standard.

det er MS der vender op og ned på begreberne, jeg vil anbefale at du læser
afstemmingsproceduren.

> Det der blev stemt nej til forleden, var at den hurtigt kunne blive
> gjort til en ISO standart.

Det var et nej til at gøre den til en åben ISO-standard, med mindre den
ændres jvf. kommentarerne. Fasttrack processen er her underordnet.

> Nej, de snakker om dem der stamte nej.
Ubetinget nej, er et ubetinget nej.

> De støtter formatet, men vil
> ikke stemme for det som standart, før der er blevet taget højde for de
> kommentare de har kommet med

Har du læst pressemeddelelsen?
Den er, at vende tingene på hovedet! Så deres markedsmaskineri køre stadig
på fuld skue. Havde dog ikke forventet andet.

> Er i hvert fald sådan jeg forstår det.

Ok, når jeg har skrevet med ironi, kan jeg også forvente misforståelser ;-)

/Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]