Re: [NYHEDER] Lenovo med præinstalleret SUSE Linux Enterprise Desktop

Martin Schlander skrev:
> I dag er Linux World Expo begyndt i San Francisco. Det betyder blandt andet
> masser af store annonceringer. At verdens tredjestørste PC-forhandler vil
> sælge maskiner med præinstalleret SUSE Linux Enterprise Desktop er en af
> dem.
>
> http://arstechnica.com/news.ars/post/20070806-lenovo-novell-partner-to-offer-linux-on-the-thinkpad.html

Så vidt jeg har forstået, så indeholder SLES og SLED ikke-fri software
udover det grundlæggende.

Hvad er det SLED indeholder, som ikke er med i OpenSuse?

Hvad er sandsynligheden for at en gennemsnistsbruger kommer til at se
forskellen i praksis?

/eskild

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]