Re: Nye features i Emacs 22

On Tue, 3 Jul 2007 18:19:26 +0200, Kim wrote:

> Må indrømme at jeg finder mange af de features der er kommet for
> minimale når man tænker på at de har været 6 år undervejs.

I et program der går fra version 21 til 22 er det måske begrænset hvor
mange nye, revolutionerende ting man kan tænke ind?

> I det mindste så er den da blevet lidt hurtigere til at starte op og
> den bruger ikke motif mere.

Det plejede den nu heller ikke at gøre:

 $ wajig details emacs21 | grep Depends
 Depends: emacs21-bin-common (= 21.4a+1-5), libc6 (>= 2.3.5-1), libice6
 (>= 1:1.0.0), libjpeg62, libncurses5 (>= 5.4-5), libpng12-0 (>=
 1.2.13-4), libsm6, libtiff4, libungif4g (>= 4.1.4), libx11-6, libxext6,
 libxmu6, libxpm4, libxt6, xaw3dg (>= 1.5+E-1), zlib1g (>= 1:1.2.1)

(xaw ~ Athena Widget Set).

  :-),

   Adam

--
 "Money always takes the place of life"                       Adam Sjøgren
                                                         sslug@sslug