Re: [NYHEDER] PCWorld.dk tester Ubuntu 7.04

Ole Kofoed Hansen wrote:
> Det fik mig til at tænke på: Kunne der være nok interessante
> mail-klienter at skrive om til at man kunne lave en julekalender over
> det på et tidspunkt? Ellers kunne man fylde lidt andre mailværktøjer på
> også, såsom procmail, fetchmail og måske endda servere.
Vi talte faktisk for ikke så længe siden (i #sslug), om at lave et møde med
en deathmatch på mailklienter - det kunne måske være interessant.
--
//anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-07-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]