Re: PCWorld.dk tester Ubuntu 7.04

On Wed, 13 Jun 2007 20:41:18 +0200, Ole wrote:

> Allerførst Pine (for den brugte jeg også på min skoles VMS-server).
> Senere har jeg bl.a brugt mutt, Evolution, Netscape, Mozilla Suite,
> KMail, Squirrelmail og Thunderbird.

8 styks.

> Det fik mig til at tænke på: Kunne der være nok interessante
> mail-klienter at skrive om til at man kunne lave en julekalender over
> det på et tidspunkt?

Så mangler der bare 16 yderligere. Lad os se...

Gnus, RMAIL, VM, Wanderlust, Mew - og det er bare dem der kører i emacs
jeg lige kunne komme på.

Debians virtuelle pakke mail-reader kan sikkert hjælpe med at nå de
sidste 11:

 cmail (endnu en der kører i emacs!), cronosii, tkrat, balsa,
 sylpheed-claws, elmo, xfmail - 7 mere

  <http://packages.debian.org/unstable/virtual/mail-reader>

Så mangler kun de sidste 4. En hurtig søgning på packages.debian.org
giver f.eks. alpine, cone og mh-e (også en der kører i emacs).

Åh, og ikke at forglemme: elm.

Det var vist 24. God fornøjelse med kalenderen!

  :-),

   Adam

--
 "Money always takes the place of life"                       Adam Sjøgren
                                                         sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-07-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]