Re: [NYHEDER] PCWorld.dk tester Ubuntu 7.04

Magnus Pedersen wrote:
Martin Schlander wrote:

Og så gad jeg godt vide hvilke distributioner
der har tvunget ham til at prøve dusinvis af mailklienter...

Når jeg installere en ny distro dukker der altid et par muskelmænd op på magisk vis i matchende t-shirts. De holder så deres oversavede jagtgevær mod min pande indtil jeg har prøvet mindst 12 mailklienter... Sikke et rend her er når man tester flere distro'er samtidig :-s

De må have overset mig. Ganske heldigt egentlig, for de havde haft svært ved at komme til for dem, der skulle tvinge mig til at afprøve windowmanagers/desktops, browsere, kontorapplikationer, og ikke mindst terminalprogrammer og teksteditorer.

Det er nok årsagen til at jeg ikke er kommet igennem 12 mailprogrammer endnu, selv om jeg har prøvet et par stykker. Allerførst Pine (for den brugte jeg også på min skoles VMS-server). Senere har jeg bl.a brugt mutt, Evolution, Netscape, Mozilla Suite, KMail, Squirrelmail og Thunderbird.

Hmmm... Det blev jo næsten 12 - kunne være, at jeg har glemt et par stykker, og bare overså mail-folkene i flokken.

Det fik mig til at tænke på: Kunne der være nok interessante mail-klienter at skrive om til at man kunne lave en julekalender over det på et tidspunkt? Ellers kunne man fylde lidt andre mailværktøjer på også, såsom procmail, fetchmail og måske endda servere.

Med venlig hilsen

Ole

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-07-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]