Re: [NYHEDER] PCWorld.dk tester Ubuntu 7.04

Martin Schlander wrote:

Og så gad jeg godt vide hvilke distributioner
der har tvunget ham til at prøve dusinvis af mailklienter...

Når jeg installere en ny distro dukker der altid et par muskelmænd op på magisk vis i matchende t-shirts. De holder så deres oversavede jagtgevær mod min pande indtil jeg har prøvet mindst 12 mailklienter... Sikke et rend her er når man tester flere distro'er samtidig :-s

/Magnus
Der holder sig til Debian, deres muskelmænd lugter nemlig mindst af sved.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-07-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]