Re: Stavekontrolden.dk

On Thu, 07 Jun 2007 22:27:35 +0200, Martin wrote:

> Man hører ofte folk henvise til ufuldstændig stavekontrol i OpenOffice.org
> som et stort problem. Der er et dansk projekt der arbejder på opgaven hvor
> enhver kan bidrage:

> http://www.stavekontrolden.dk

Så vidt jeg kan se nævner de ikke Den Store Danske Ordliste¹ noget sted,
hvordan kan det være?

Hvorfor skal man hellere poste sin energi i at hjælpe troldens 13962 ord
videre, i stedet for bidrage til DSDOs² 208755?

  Lettere forvirret,

    Adam

¹ http://da.speling.org/
² http://da.speling.org/status/

--
 "Money always takes the place of life"                       Adam Sjøgren
                                                         sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-07-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]