Re: [NYHEDER] tux500

On 5/31/07, Jan Trøjgaard <sslug@sslug> wrote:

Naturgrise v/Tommy Nikolajsen (oz1cys) wrote:

> Agurketiden kommer hurtigt i år. det må skyldes den milde vinter.
Har i øvrigt lige set nyheder på både dr og tv2, hvor Bjarne Riis er
blevet
pillet ud af sportens kanon.
Else Tranebæk, fra kanonudvalget, hævder at de har pillet Bjarne Riis, ud
af
deres kanon, fordi han i gennem lang tid, har været doping dømt, sikke en
løgn, hun lyver lige så meget som Bjarne Riis.

Han har jo indrømmet doping, men er ikke dømt for dopingmisbrug.

Folk som Else Tranebæk og Poul Erik, der i den grad laver om på
virkeligheden, hvad enten man kalder sit udsagn videnskabeligt, eller
hævder en dom, som ikke er afsagt, er i mine øjne noget at det groveste og
mest manipulerende man kan gøre, over for andre mennesker.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

> vy 73 de oz1cys

Hvor relevant.

Med venlig hilsen Simon Felding

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-07-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]