Re: [NYHEDER] tux500

Mikkel Høgh skrev:
Steen Jensen wrote:
Jesper Krogh skrev:

I går lagde jeg lidt om en artikel i Berlingske, hvoraf fremgår at
Novell støtter kampen mod softwarepatenter, men det kan jeg forstå er
ret så ligegyldigt i forhold til racerløb.

Jeg kan ikke helt forstå den tolkning - det er jo lidt svært at have en
debat om noget som 99% af Linux-folk er enige om - altså at
softwarepatenter er noget giftigt skidt som vi heldigvis ikke har i
europa :)

Så der er altså slet ikke nogen grund til at kommentere overhovedet, at Novell nu støtter kampen mod softwarepatenter, kan jeg forstå. Men der er grund til at diskutere nogle, der har indsamlet penge for at få et logo på en racerbil.

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]