Re: [NYHEDER] tux500

Steen Jensen wrote:
> Jesper Krogh skrev:
>
> I går lagde jeg lidt om en artikel i Berlingske, hvoraf fremgår at
> Novell støtter kampen mod softwarepatenter, men det kan jeg forstå er
> ret så ligegyldigt i forhold til racerløb.

Jeg kan ikke helt forstå den tolkning - det er jo lidt svært at have en
debat om noget som 99% af Linux-folk er enige om - altså at
softwarepatenter er noget giftigt skidt som vi heldigvis ikke har i
europa :)

--
Mikkel Høgh <sslug@sslug> - Jabber ID: sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]