Re: [NYHEDER] tux500

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Præcis
Når i nu bruger ordet empiri, forudsætter det at det Poul Erik siger, er
videnskabeligt, hvilket det ikke er, det er hele pointen, for mig, i denne
debat.
Da Poul Erik, ingen gang har gidet at svare på hvordan han definere "bedst",
i forhold til de løb han selv omtaler, kan der på ingen måde være tale om
dokumentation, som videnskabelighed ellers kræver.

Jeg har bare set alt for mange, her på SSLUG, og i øvrigt mange andre
postlister, på nettet, der hævder en masse ting, bruger nogle subjektive
argumenter og til sidst siger; så er det videnskabeligt bevidst.
COMON! Den holder sgu ikke.

Det der betyder noget i forhold til Poul Erik's udsagn, er at, jeg vil se
noget relevant dokumentation, når der bliver hævdet noget er bedre end
andet. Hvis det ikke kan lade sig gøre, ER Poul Erik's udsagn hypotetisk.
ikke nok med at det er hypotetisk, det er også subjektivt.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]