> [...]
> besluter hvad man vil gøre der er ville Indy-projected være nøjagtig
> ligeså hypotetisk.
>
> Man kan du ikke forklare hvorfor du anser mine
> argumenter - omkring tiden og det forhold at kommentatorene taler om
> altmuligt ande end den førende bil i Le Mans - for at være udenomsnak.
> Det er erfaringsbaseret viden og absolut ikke hypotetisk

> Jeg har ikke hævdet at det ville være billigere, bare at det ikke ville
> være dyrere. Det er dog ikke noget jeg er sikker på. I øvrigt er der som
> nævnt Datona som en mulighed.

> Og hvad så, på den måde er alle udsagn hypotetiske
Nej, de udsagn der er bevist er ikke hypotetiske.

Det vil han ikke begrunde.

> Størst exponering. Jeg stille mig meget uforstående
> her, mener du at det er umuligt overhovedet at forhånds
> vurdere hvor en exponering vil være størst.
Nej, men du svarede ikke selv på mit spørgsmål, om hvad der er bedre, Kan du
ikke det?

> Det samme kan siges om indy-projektet
Om du siger det om det ene eller det andet løb, er underordnet, det er
stadig en hypotese.

> Jeg har ikke det fjerneste i mod at du bliver ved siger at mine påstande
> er hypotetiske. Problemet er bare at med den orbogsdefinition du
> benytter bliver det meningsløst (jeg forstår ikke din kritik).
Nu forstår jeg ikke dig, jeg læser det du skriver som; fordi du bruger en
definition, fra ordbogen, kan jeg ikke forstå dig.
Men det er nok som så meget andet hvor du prøver at snakke uden om?

> Jeg prøver at samle nogle erfaringer omkring motorløb og prøver at lave
> en konklusion af det.
Der har på intet tidspunkt, for dem der lavede en indsamling, til
Indy500-løbet, været tale om andet end at få reklame i Indy500. Så dine
erfaringer og konklusion omkring raklamer i motorløb, er grebet ud af den
blå luft.

> Det er almindelighvis den måde man gør det på når
> man vil prøve noget nyt.
Har du tænkt dig at lave en indsamling til Le Mans?

> På din måde ville ethvert nyt tiltag dø i
> opstarten, alt ville være hypotetisk og således af tvivlsom værdi.
> Indy-Projekted ville heller ikke være blevet til noget.
Det er også hypotetisk.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]