Jan Trøjgaard wrote:
Poul-Erik Andreasen wrote:

Jan Trøjgaard wrote:
Poul-Erik Andreasen wrote:

Jan Trøjgaard wrote:
poulerik wrote:

Claus Futtrup wrote:
poulerik wrote:
Det er ikke noget scam. Det har været regnet som værende et noget
kontroversielt initiativ. Det er bare ham pinguin pete der er
gået helt amok på projekted.

PEA
OK. Jeg køber den, ind til videre. Det skal dog siges at jeg så
Indianapolis (Indy 500) på TV2 Sport i går aftes - og der var ingen
biler med pingvin ...

Mvh Claus

Det var ikke nogen god investering, Robert Moreno startede som
nummer 31(vogn 77) i sidste startrække og udgik i øvrigt efter kort
tid.

De skulle i stedet have satset på Le Mans, det havde været en langt
bedre ide.
Der er lang tid til Le Mans, bliver kørt, næsten et år. Så der er vel
andre sportsbegivenheder der ville være meget mere interessante, at
satse på.
Øh hvor har du fået det fra. Der er godt 2 uger til at Le Mans køres
den: 16-17/6 2007

Men det var nu mere principielt. Kommentatorene har meget bedre tid
til at interessere sig for de mindre teams og alle de historier af den
ene eller den anden art der knytter sig til teamet. Det skyldes dels
selvfølglig at løbet tager længere tid, men også at der ikke er så
meget kamp om pladseringene på banen. Le Mans afgøres tingende i
pitten.
Min mening er at man skal sætte tingene i det perspektiv, de nu en gang
eksistere i.

Det er nogle folk fra Amerika, der har samlet pengene ind, med henblik
på at få et tux/linux logo på en bil til indy500, så min umiddelbare
opfattelse er at, for dem, som har samlet pengene, har Le Mans, på
ingen måde været i deres tanker.
Det kan man jo ikke vide
Nu er Le Mans jo ikke bare Le Mans, Der er en hel serie af
Endurance-race og det er en ganske stor ting i USA. Det er Selve Le Mans
i øvrigt også Selv om det foregår i Farnkrig. Corvette har vundet Den
store GT-klasse Flere år i træk. De har også Deres eget 24 timers Løb på
Daytona i Florida. Så hvis det partout skulle være noget i USA SÅ vil
det også være muligt.

Hvis du mener at pengene er givet bedre ud, på en bil i Le Mans, så er
det jo kun hypotetisk. Der er med andre ord ingen belæg for at kunne
sige sådan, med mindre det er bevist og det er det ikke.
Når man har set begge dele på TV, så er der ikke meget hypotese i at
vurdere hvad kommentatorende bruger deres tid på. Det giver selvfølglig
ikke nogen garantier, men det gør sådan noget aldrig.

I øvrigt var Robert Moreno der kørte en sidste øjebliksreserve

http://en.wikipedia.org/wiki/Chastain_Motorsports

Det kunne jo være at det var gået lidt bedre hvis det var Stephan
Gregoire Det havde kørt bilen, men det er til gendgæld fuldstændig
hypotetisk.

PEA
Som ofte hører eller læser du kun hvad du vil. At DU siger at pengene
skulle være givet bedre ud i Le Mans-løbet, ER ren hypotese.
Hvornår er det blevet hypotetisk at 24 timer er mere end 3 timer?
Det er ikke et spørgsmål om tid, det er et spørgsmål om at du hævder en
tænkt situation, derfor er den hypotetisk. At du nu begynder at, bruge tiden, som argument, er bare at snakke uden om,
det oprindelige emne, nemlig at, du hævder; pengene vil være givet bedre
ud, på Le Mans, end bilen i Indy500.

Nudansk ordbog: Hypotetisk bygger på en antagelse som ikke er bevist, og som
derfor er tvivlsom.

Der er bare et problem ved den anke. Det er at på det tidspunkt hvor man besluter hvad man vil gøre der er ville Indy-projected være nøjagtig ligeså hypotetisk.

Man kan du ikke forklare hvorfor du anser mine
argumenter - omkring tiden og det forhold at kommentatorene taler om
altmuligt ande end den førende bil i Le Mans - for at være udenomsnak.
Det er erfaringsbaseret viden og absolut ikke hypotetisk

Tror du selv de ville have råd til en reklame i Le Mans, når de kun har
råd
  til at købe på den dårligst placeret bil i Indy500.

Hvad i al hverden for dig til at tro at Le Mans skulle være dyrere.
Amerikanerne kalder med vanlig mangel på propotioner Indy500 for verdens
største motorsportsbegivenhed.
Hvad for dig til at tro at Le Mans skulle være billigere eller samme pris?

Hvis jeg skulle lave en anskuelse på hvorfor at Le Mans, er dyrere at, købe
reklamer hos, end Indy500. Vil det være at, vi er ca. 100 millioner flere
menesker i Europa, end i USA. Derfor er der et større eksponeringsgrundlag,
at sælge reklamer på.

Jeg har ikke hævdet at det ville være billigere, bare at det ikke ville være dyrere. Det er dog ikke noget jeg er sikker på. I øvrigt er der som nævnt Datona som en mulighed.

Læg her mærke til at det kun er en anskuelse, der ikke er bevist. Ergo er
det et hypotetisk udsagn.

Og hvad så, på den måde er alle udsagn hypotetiske

Som sagt er det nogle Amerikanere, der har samlet ind med henblik på at,
få tux/linux på en indy500 bil, af den grund vil det OGSÅ være ren
hypotese at, pengene ville være givet meget bedre ud på en Le Mans bil.
Det er da klart at man kan da ikke lave om på tingede, når de er
startet på et Indy projekt,
Det er lige min pointe, resten af det du skriver er ren og skær hypotetisk,
eller udenomssnak.

Men det forhindrer da ikke at et Le Mans eller Daytona project ville være bedre.
Det er en hypotetisk problemstilling. På hvilket grundlag vil du måle "bedre" på?

Størst exponering. Jeg stille mig meget uforstående her, mener du at det er umuligt overhovedet at forhånds vurdere hvor en exponering vil være størst.

Hvis du stadig mener at pengene er givet bedre ud, på en bil i Le Mans, så
er det jo stadig kun hypotetisk.
Med andre ord er det en antagelse, du kommer med og den er ikke bevist,
derfor er det tvivlsomt at, den er rigtig.

Det samme kan siges om indy-projektet

Vi kunne også vende den til at, det er din personlige mening, og hvem siger
den er rigtig? Jeg gør ikke. Jeg vil nemlig have at du beviser din mening, før jeg har nogen god grund,
til at, holde op med at sige, at din påstand er hypotetisk.

Jeg har ikke det fjerneste i mod at du bliver ved siger at mine påstande er hypotetiske. Problemet er bare at med den orbogsdefinition du benytter bliver det meningsløst (jeg forstår ikke din kritik).

Jeg prøver at samle nogle erfaringer omkring motorløb og prøver at lave
en konklusion af det. Det er almindelighvis den måde man gør det på når man vil prøve noget nyt. På din måde ville ethvert nyt tiltag dø i opstarten, alt ville være hypotetisk og således af tvivlsom værdi.
Indy-Projekted ville heller ikke være blevet til noget.

Men venlig hilsen

Poul-Erik Andreasen

MUNDHUGGERI = ævl og kævl

--

Med venlig hilsen
Viborg Vagten

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]