> Hvornår er det blevet hypotetisk at 24 timer er mere end 3 timer?
Det er ikke et spørgsmål om tid, det er et spørgsmål om at du hævder en
tænkt situation, derfor er den hypotetisk.
At du nu begynder at, bruge tiden, som argument, er bare at snakke uden om,
det oprindelige emne, nemlig at, du hævder; pengene vil være givet bedre
ud, på Le Mans, end  bilen i Indy500.

Nudansk ordbog: Hypotetisk bygger på en antagelse som ikke er bevist, og som
derfor er tvivlsom.

>   til at købe på den dårligst placeret bil i Indy500.
>
> Hvad i al hverden for dig til at tro at Le Mans skulle være dyrere.
> Amerikanerne kalder med vanlig mangel på propotioner Indy500 for verdens
> største motorsportsbegivenhed.
Hvad for dig til at tro at Le Mans skulle være billigere eller samme pris?

Hvis jeg skulle lave en anskuelse på hvorfor at Le Mans, er dyrere at, købe
reklamer hos, end Indy500. Vil det være at, vi er ca. 100 millioner flere
menesker i Europa, end i USA. Derfor er der et større eksponeringsgrundlag,
at sælge reklamer på.
Læg her mærke til at det kun er en anskuelse, der ikke er bevist. Ergo er
det et hypotetisk udsagn.

> Det er da klart at man kan da ikke lave om på tingede, når de er
> startet på et Indy projekt,
Det er lige min pointe, resten af det du skriver er ren og skær hypotetisk,
eller udenomssnak.

> Men det forhindrer da ikke at et Le Mans
> eller Daytona project ville være bedre.
Det er en hypotetisk problemstilling.
På hvilket grundlag vil du måle "bedre" på?

Hvis du stadig mener at pengene er givet bedre ud, på en bil i Le Mans, så
er det jo stadig kun hypotetisk.
Med andre ord er det en antagelse, du kommer med og den er ikke bevist,
derfor er det tvivlsomt at, den er rigtig.

Vi kunne også vende den til at, det er din personlige mening, og hvem siger
den er rigtig? Jeg gør ikke.
Jeg vil nemlig have at du beviser din mening, før jeg har nogen god grund,
til at, holde op med at sige, at din påstand er hypotetisk.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]