Re: [NYHEDER] Ny alliance mod softwarepatenter

On Wed, 30 May 2007 11:53:35 +0200
Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

> Berlingske bringer i dag i Business, side 16 en halvsidesartikel om
> dette:
>
> "NY KURS Amerikansk forbrugerorganisation får støtte fra
> IT-leverandør, som selv har over 500 patenter på software.
>
> En ny alliance mod de omdiskuterede softwarepatenter er opstået,
> efter at IT-leverandøren Novell nu bakker en af de førende,
> amerikanske forkæmpere op."
>
> Læs selv mere

Heh med det nye danske parti "Ny Alliance" så omtalt i medierne, skal
man nok passe lidt på med at bruge dette som mail titel. Da jeg først
så denne mail, troede jeg at det nye parti havde udtalt sig
negativt omkring software patenter :-)

--
    Kim Schulz       | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: sslug@sslug | Work: http://www.devteam.dk/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]