Re: [NYHEDER] tux500

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Det kan man jo ikke vide
> Nu er Le Mans jo ikke bare Le Mans, Der er en hel serie af
> Endurance-race og det er en ganske stor ting i USA. Det er Selve Le Mans
> i øvrigt også Selv om det foregår i Farnkrig. Corvette har vundet Den
> store GT-klasse Flere år i træk. De har også Deres eget 24 timers Løb på
>   Daytona i Florida. Så hvis det partout skulle være noget i USA SÅ vil
> det også være muligt.

> Når man har set begge dele på TV, så er der ikke meget hypotese i at
> vurdere hvad kommentatorende bruger deres tid på. Det giver selvfølglig
> [...]
Som ofte hører eller læser du kun hvad du vil. At DU siger at pengene skulle
være givet bedre ud i Le Mans-løbet, ER ren hypotese.
Tror du selv de ville have råd til en reklame i Le Mans, når de kun har råd
til at købe på den dårligst placeret bil i Indy500.
Som sagt er det nogle Amerikanere, der har samlet ind med henblik på at, få
tux/linux på en indy500 bil, af den grund vil det OGSÅ være ren hypotese
at, pengene ville være givet meget bedre ud på en Le Mans bil.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]