Re: [NYHEDER] tux500

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Øh hvor har du fået det fra. Der er godt 2 uger til at Le Mans køres
> den: 16-17/6 2007
>
> Men det var nu mere principielt. Kommentatorene har meget bedre tid til
> at interessere sig for de mindre teams og alle de historier af den ene
> eller den anden art der knytter sig til teamet. Det skyldes dels
> selvfølglig at løbet tager længere tid, men også at der ikke er så meget
> kamp om pladseringene på banen. Le Mans afgøres tingende i pitten.

Min mening er at man skal sætte tingene i det perspektiv, de nu en gang
eksistere i.

Det er nogle folk fra Amerika, der har samlet pengene ind, med henblik på at
få et tux/linux logo på en bil til indy500, så min umiddelbare opfattelse
er at, for dem, som har samlet pengene, har Le Mans, på ingen måde været i
deres tanker.

Hvis du mener at pengene er givet bedre ud, på en bil i Le Mans, så er det
jo kun hypotetisk. Der er med andre ord ingen belæg for at kunne sige
sådan, med mindre det er bevist og det er det ikke.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]