Re: [NYHEDER] tux500

poulerik wrote:

> Det var ikke nogen god investering, Robert Moreno startede som nummer
> 31(vogn 77) i sidste startrække og udgik i øvrigt efter kort tid.
>
> De skulle i stedet have satset på Le Mans, det havde været en langt
> bedre ide.
Der er lang tid til Le Mans, bliver kørt, næsten et år. Så der er vel andre
sportsbegivenheder der ville være meget mere interessante, at satse på.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]