Re: [NYHEDER] Dell signs on with Microsoft, Novell

Kim Schulz skrev:

> Så vidt jeg ved har de seneste patent sager i US har bl.a. gjort at de
> fremover vil overveje ting som "indlysende opfindelse" og "prior art"
> mere i deres ansøgninger.  Dette kan bl.a. komme til at betyde at sådan
> et patent som det omtale vil blive dømt ugyldigt såfrem det bliver
> prøvet ved retten.

Så vidt jeg har forstået, så har man erkendt at det ikke er godt nok,
når USPTO blot ser om der findes et tidligere patent på området. Jeg så
på et tidspunkt en sag, hvor de blev presset til at acceptere at en
ukrudtbekæmpelsesmetode (eller et -middel) som havde været kendt og
brugt i Indien i ca. to tusinde år eller mere var gyldig 'prior art' som
gjorde at de måtte tilbagekalde patentet, som de oprindelig havde godkendt.

Jeg tror at de har et system, der økonomisk belønner deres patentkontor,
når patenter godkendes...

/eskild

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]