Re: [NYHEDER] Datalogistuderende i Odense skal bruge Linux

On Mon, 7 May 2007 17:46:20 +0000 (UTC)
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Det syntes jeg også. Jeg kan dog ikke se noget problem i at netop
> datalogi uddannelserne foretrækker at benytte sig af kildekode hvor de
> studerende netop har mulighed for at "kigge under kølerhjelmen".

Nej det er helt fint, da det jo netop er eneste mulighed[1] i den
sammenhæng da windows jo ikke lader dem kigge med.

--
    Kim Schulz       | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: sslug@sslug | Work: http://www.devteam.dk/

[1] ikke helt korrekt, vi brugte Minix da jeg gik på uni, men det kunne
jo lige så godt være ethvert andet opensource OS de brugte frem for
linux.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]