Re: [NYHEDER] Dell signs on with Microsoft, Novell

On Mon, 7 May 2007 19:33:18 +0200
Michael Bernhard Arp Sørensen <sslug@sslug> wrote:

> Hey.

> Kunne man frygte at MS har skræmt dem til at makke ret? Man får det
> indtryk at MS tit truer firmaer med retssager.
>
> Forleden læste jeg at MS har fået patent på deres UAC i Vista.
> Beskrivelsen af patentet ligner vores "sudo" op af dage. Hvis MS
> tager patent på alle de smarte ting der længe har været i
> Linux/Unix/Mac, så kunne det se sort ud for OSS.

Så vidt jeg ved har de seneste patent sager i US har bl.a. gjort at de
fremover vil overveje ting som "indlysende opfindelse" og "prior art"
mere i deres ansøgninger.  Dette kan bl.a. komme til at betyde at sådan
et patent som det omtale vil blive dømt ugyldigt såfrem det bliver
prøvet ved retten.

--
    Kim Schulz       | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: sslug@sslug | Work: http://www.devteam.dk/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]