Re: [NYHEDER] openSUSE-undersøgelse

Jesper Krogh wrote:
> Jeg syntes det er mærkeligt at de ikke har ønskes svar på mere
> interessante spørgsmål. Det meste er jo trivielt.. som "SuSE bruger
> bruger med KDE" .. ja for ellers havde du valgt en distribution der gav
> Gnome noget mere kærlighed.

For de fleste i og omkring openSUSE er det overraskende at andelen af
GNOME-brugere er _så_ lille. Husk på at her er tale om et produkt fra en
koncern hvor Nat Friedman er "chief officer of strategy and open source"
eller noget i den stil - og som i særdeles høj grad pusher GNOME på deres
enterprise desktop.

Jeg tror også mange udenforstående har fået det indtryk at openSUSE er
GNOME-centreret efter at Novell for et par år siden ville droppe KDE helt
fra deres enterprise-produkt - hvilket kunder og ansatte dog fik sat en
stopper for.

Undersøgelsen giver meget god information til udviklingen af
distributionen - og jeg tror en af konsekvenserne vil blive at GNOME får
lidt mere kærlighed i fremtiden..

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]