Re: [NYHEDER] openSUSE-undersøgelse

I sslug.nyheder, skrev Martin Schlander:
>  openSUSE har i de seneste måneder gennemført en spørgeskemaundersøgelse.
>  Flere end 27.000 brugere har svaret. Se resultaterne her:
>  http://files.opensuse.org/opensuse/en/6/6c/Opensuse_survey_102_data_final.pdf

Jeg syntes det er mærkeligt at de ikke har ønskes svar på mere
interessante spørgsmål. Det meste er jo trivielt.. som "SuSE bruger
bruger med KDE" .. ja for ellers havde du valgt en distribution der gav
Gnome noget mere kærlighed.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]